Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Title: ІДЕЇ ПЕДАГОГІВ-РЕФОРМАТОРІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. ЯК ТЕОРЕТИЧНИЙ ФУНДАМЕНТ ДИТЯЧОГО РУХУ
Authors: Коляда, Наталія Миколаївна
Keywords: Дитячий рух
Педагоги-реформатори
Issue Date: 2009
Publisher: Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя
Citation: Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя
Series/Report no.: УДК;37.013.42 (09) (047): 371.83
Abstract: У статті проаналізовано ідеї вітчизняних педагогів-реформаторів кінця ХІХ – початку ХХ ст., що лягли в основу теоретико-практичних засад дитячого руху як нового соціально-педагогічного явища та стали стимулом його цілеспрямованої організації в конкретних історичних умовах. Ключові слова: дитячий рух, педагоги-реформатори, експериментальна педагогіка, вільне виховання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Idei_pedagogiv-reformatoriv.pdf188,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.