Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2253
Назва: Педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання в процесі підготовки майбутніх вчителів
Автори: Красноштан, Ігор Васильович
Пащенко, Майя Іванівна
Ключові слова: модульно-розвивальна система
модульна технологія організації навчально-виховного процесу
самореалізація особистості
Дата публікації: 2010
Видавництво: Жовтий
Бібліографічний опис: Красноштан І., Пащенко М. Педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання в процесі підготовки майбутніх вчителів. Збірник наукових праць УДПУ (педагогічні науки). - Умань, 2010, ч. 2. с. 136-144.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання. Модульне навчання, як ніяке інше, підходить на роль концептуально-технологічної основи реформування не окремих аспектів, а всієї освітньої діяльності в межах навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2253
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010.pdf128,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.