Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2384
Назва: Теоретичні підходи до трактування поняття «професійне самовизначення» у вітчизняній та зарубіжній педагогіці
Автори: Загребнюк, Юлія Володимирівна
Ключові слова: Професійне самовизначення
Дата публікації: 2014
Серія/номер: УДК 37.035.3;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано різноманітні підходи до розуміння суті професійного самовизначення особистості та розкрито його особливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2384
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття ВАК 2014 ЖОВТЕНЬ.pdfОсновна стаття305,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2.pdfтези274,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.