Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-08T06:28:42Z-
dc.date.available2014-10-08T06:28:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття / Гуманітарниий вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державни педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 013. - Вип. 28. - Том І. - С. 161-167uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416-
dc.description.abstractВ статті аналізуються погляди прогресивних педагогів ХІХ століття на проблему поділу середньої освіти на класичну та реальну в ході освітньої реформи 60 років. Висвітлено бачення середньої освіти М.Пироговим та К.Д.Ушинським. Визначено основні їх ідеї щодо класичної та реальної гімназійної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПереяслав-Хмельницькийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(09);-
dc.subjectкласична та реальна гімназійна освіта, стародавні мови, природознавчі науки.uk
dc.titleІдеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століттяuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stavlennia.pdf430,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.