Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнір, Валентина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-10-08T06:28:42Z | - |
dc.date.available | 2014-10-08T06:28:42Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття / Гуманітарниий вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державни педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 013. - Вип. 28. - Том І. - С. 161-167 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416 | - |
dc.description.abstract | В статті аналізуються погляди прогресивних педагогів ХІХ століття на проблему поділу середньої освіти на класичну та реальну в ході освітньої реформи 60 років. Висвітлено бачення середньої освіти М.Пироговим та К.Д.Ушинським. Визначено основні їх ідеї щодо класичної та реальної гімназійної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницький | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(09); | - |
dc.subject | класична та реальна гімназійна освіта, стародавні мови, природознавчі науки. | uk |
dc.title | Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stavlennia.pdf | 430,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.