Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Title: Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття
Authors: Кушнір, Валентина Миколаївна
Keywords: класична та реальна гімназійна освіта, стародавні мови, природознавчі науки.
Issue Date: 2013
Publisher: Переяслав-Хмельницький
Citation: Кушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття / Гуманітарниий вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державни педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 013. - Вип. 28. - Том І. - С. 161-167
Series/Report no.: УДК 37(09);
Abstract: В статті аналізуються погляди прогресивних педагогів ХІХ століття на проблему поділу середньої освіти на класичну та реальну в ході освітньої реформи 60 років. Висвітлено бачення середньої освіти М.Пироговим та К.Д.Ушинським. Визначено основні їх ідеї щодо класичної та реальної гімназійної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stavlennia.pdf430,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.