Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2014-11-11T15:53:59Z-
dc.date.available2014-11-11T15:53:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2458-
dc.description.abstractНаявність продуманої і добре спланованої стратегії маркетингу є необхідним елементом не тільки у господарській діяльності окремих туристичних підприємств, а й інших координуючих і регулюючих органів та організацій. Туристична галузь на сьогоднішній день не займає лідируючі позиції в плані проведення маркетингових досліджень. Навіть в частині отримання статистичних даних щодо в'їзних і виїзних потоків постійно доводиться зіштовхуватися з чималими труднощами. Стратегія туристичного маркетингу знаходить своє відображення у прийнятті відповідного законодавства, державних довгострокових програм і планів. Держава, що виходить на міжнародний туристичний ринок, вступає у систему конкурентних відносин з іншими державами, світовими регіонами. Від того, наскільки правильно побудовано й реалізовано стратегію туристичного маркетингу, залежить роль і місце конкретної держави у світовому туристичному ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпринцип маркетингуuk
dc.subjectтуризмuk
dc.titleВикористання принципів маркетингу для підвищення конкурентоздатності підприємств туристичної галузіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vikoristanna principiv marketinga.pdf328,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.