Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2458
Title: Використання принципів маркетингу для підвищення конкурентоздатності підприємств туристичної галузі
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: принцип маркетингу
туризм
Issue Date: 2014
Abstract: Наявність продуманої і добре спланованої стратегії маркетингу є необхідним елементом не тільки у господарській діяльності окремих туристичних підприємств, а й інших координуючих і регулюючих органів та організацій. Туристична галузь на сьогоднішній день не займає лідируючі позиції в плані проведення маркетингових досліджень. Навіть в частині отримання статистичних даних щодо в'їзних і виїзних потоків постійно доводиться зіштовхуватися з чималими труднощами. Стратегія туристичного маркетингу знаходить своє відображення у прийнятті відповідного законодавства, державних довгострокових програм і планів. Держава, що виходить на міжнародний туристичний ринок, вступає у систему конкурентних відносин з іншими державами, світовими регіонами. Від того, наскільки правильно побудовано й реалізовано стратегію туристичного маркетингу, залежить роль і місце конкретної держави у світовому туристичному ринку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2458
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vikoristanna principiv marketinga.pdf328,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.