Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевзюк, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2014-11-26T19:38:28Z-
dc.date.available2014-11-26T19:38:28Z-
dc.date.issued2014-04-14-
dc.identifier.citationЗдоровьесбережение и здоровьесозидание как приоритет национальной безопасности России в третьем тысячелетии : сб. материалов междунар. науч.-практ. конф., 14–15 апреля 2014, г. Стерлитамак / науч. ред. А.Г. Маджуга ; отв. ред. Э.Н. Ильясова. – Стерлитамак : Стерлитамакский филиала БашГУ, 2014. – 395 с.uk
dc.identifier.issn978-5-86111-452-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2711-
dc.description.abstractВ ДАННОЙ СТАТЬЕ РАСКРЫТО РОЛЬ УЧИТЕЛЯ И СЕМЬИ В УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ИНКЛЮЗИВНОЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫuk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371:159.9:61;ББК 74+88+51.1-
dc.subjectучительuk
dc.subjectсемяuk
dc.subjectучебно-воспитательный процессuk
dc.subjectинклюзияuk
dc.titleРоль учителя и семьи в учебно-воспитательном процессе инклюзивной начальной школыuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль учителя и семьи.pdf283,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.