Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2739
Title: Факторний аналіз кон’юнктури ринку освітніх послуг
Authors: Білошкурський, Микола Васильович
Keywords: ринок
освітні послуги
фактор впливу
маркетингова діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Citation: Білошкурський М.В. Факторний аналіз кон’юнктури ринку освітніх послуг / М.В. Білошкурський // Політичні, правові та фінансово-економічні пріоритети розвитку економіки України: стратегія і перспективи : [збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції] ; 28 травня 2014 року. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві». – 2014. – C. 39-43.
Abstract: Проведено факторний аналіз кон’юнктури ринку освітніх послуг в Україні, за результатами якого доведено, що найбільшою загрозою вступу абітурієнта до вищих навчальних закладів є зростання плати за навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2739
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fartor_analis.pdf336,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.