Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-12-03T08:09:38Z-
dc.date.available2014-12-03T08:09:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationScience and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(12), Issue: 25, 2014uk
dc.identifier.issn2308-5258-
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2829-
dc.description.abstractThe article covers the importance of the pedagogical creativity development of future tutors as necessary conditions for creative potential development of preschool aged children. The essence of the concept of "children's creativity" is considered. Barri­ers blocking the creative development of children of early school age, based on the analysis of innovative concepts creatively gifted preschool aged children, are revealed. The basic principles of professional preparation of future tutors for the creative pedagogical activity in modern preschool establishment, on the basis of synergetic relations- acmeological approach, are defined.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherScience and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(12), Issue: 25, 2014uk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectpsycho-pedagogical support of the childuk
dc.subjectpedagogical creativityuk
dc.subjectchildren's creativityuk
dc.titleРазвитие творческого потенциала детей дошкольного возраста - основное задание концепции инновационных технологий дошкольного образования XXI столетияuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEANEWDIM.pdf153,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.