Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2890
Назва: | ВЗАЄМОДІЯ ДОРОСЛОГО З ДИТИНОЮ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ У РОЗВИТКУ У ПРОЦЕСІ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ |
Автори: | Майструк, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | ВЗАЄМОДІЯ ДОРОСЛОГО З ДИТИНОЮ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Взаємодія дорослого з дитиною дошкільного віку з порушеннями у розвитку у процесі корекційно-педагогічної роботи // Вплив навколишнього середовища на формування особистості. – Умань. – С. 41. |
Короткий огляд (реферат): | Особистісно-орієнтований підхід є основною вимогою до організації взаємодії дорослого з дитиною у процесі корекційно-педагогічної роботи та спрямований на забезпечення психологічної захищеності і створення психологічного комфорту для кожної дитини дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2890 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
INTERACTION adult with a child of preschool age with disabilities in the development WHILE correctional and pedagogical work.pdf | 212,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.