Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2901
Назва: Психолінгвістичний підхід до дистанційного навчання іноземних мов
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: дистанційна система навчання
психолінгвістичний підхід
навчання на основі поставлених завдань
навчання на основі власного досвіду
навчання на основі продуманої подачі інформації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Постоленко І.С. Психолінгвістичний підхід до дистанційного навчання іноземних мов / І.С. Постоленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. - № 3 (37). – С. 157–165.
Серія/номер: УДК 81'23(07);
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання психолінгвістичного підходу до дистанційного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Досліджено методологічні, теоретичні, методичні, психологічні та лінгвістичні аспекти дистанційного навчання. Обґрунтовано принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Проаналізовано ефективний спосіб укладання навчальних програм для дистанційного вивчення іноземних мов. Охарактеризовано основні методичні принципи та педагогічні підходи навчання іноземних мов. Детально проаналізовані три методичні принципи навчання іноземних мов: навчання на основі поставлених завдань, навчання на основі власного досвіду, навчання на основі продуманої подачі інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2901
ISSN: 2312-5993
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Postolenko_stattia.pdf490,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.