Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2954
Назва: | Психологічні особливості формування готовності майбутніх учителів до народознавчої роботи в школі |
Автори: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Ключові слова: | підготовка народознавча робота уміння та навички професійні знання готовність учителя |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Гнозис |
Бібліографічний опис: | Гончарук В. А. Психологічні особливості формування готовності майбутніх учителів до народознавчої роботи в школі / В. А. Гончарук // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 5, Том ІУ (55) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К : Гнозис, 2014. – С. 120–126. |
Серія/номер: | УДК;371.134:39(07) |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено суть і виділено компоненти готовності майбутніх учителів до народознавчої діяльності в школі. Серед значної кількості вимог до вчителів-словесників виділено найголовнішу – розвиток їх педагогічної майстерності, що передбачає формування професійних знань, умінь і навичок. Розкрито психологічні особливості формування готовності майбутнього вчителя-словесника до народознавчої роботи з учнями, а також визначено основні вимоги до суб’єктів навчально-виховного процесу в умовах успішної реалізації системи професійної підготовки у вищій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2954 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psy`xologichni_osobly`vosti_formuvannya_gotovnosti_majbutnix_uchy`teliv_do narodoznavchoyi_roboty`_v_shkoli.pdf | 283,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.