Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2968
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
Authors: Бойчевська, Ілона Борисівна
Keywords: іноземна мова
загальноосвітній заклад
німецька мова
перша іноземна мова
друга іноземна мова
граматика
Issue Date: 2014
Publisher: ПП Жовтий
Citation: Бойчевська І.Б. Особливості вивчення німецької мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах України / І.Б. Бойчевська // Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2014. – Випуск . – С
Series/Report no.: УДК;811.112.2´246.2(07)
Abstract: У статті висвітлено основні особливості вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської в українських загальноосвітніх закладах: генетична та латинська спорідненість англійської та німецької мов, схожі моменти у вимові та лексиці, граматиці. Зазначено, що вивчення другої іноземної мови розпочинається зазвичай з 5 класу загальноосвітнього закладу. Визначено зміст поняття друга іноземна мова – мова, яка вивчається після першої іноземної. Наведено об’єктивні причини, завдяки яким учні обирають німецьку мову для вивчення як другу іноземну та певні труднощі, які можуть виникати при вивченні другої іноземної мови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2968
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osoblyvosti_vyvchennja_nimezkoji_movy_ja_ drugoi_inozemnoi.pdf356,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.