Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2991
Назва: | ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ |
Автори: | Іщенко, Людмила Валентинівна |
Ключові слова: | Ключові слова:індивідуальність особистості, розвиток особистості, особистісна саморегуляція старшого дошкільника. |
Дата публікації: | 2014 |
Серія/номер: | УДК: 372.3; |
Короткий огляд (реферат): | Анотація: У статті розкривається фундаментальна особистісна функція дитини дошкільного віку - здатність до саморегуляції, яка є однією із властивостей індивідуальності особистості, яка передбачає рефлексію змісту власної та спільної діяльності, її соціальної та особистісної значущості, можливостей особистісної самореалізації через цю діяльність. Предмет дослідження – педагогічний супровід розвитку здатності до особистісної саморегуляції в старших дошкільників в умовах дитячого закладу. Метою дослідження є виявлення сукупності умов, що забезпечують ефективність педагогічної підтримки розвитку здатності до особистісної саморегуляції в старших дошкільників в умовах дитячого закладу. Визначено умови успішної особистісної самореалізації старшого дошкільника, зокрема: створення розвивального середовища орієнтує старших дошкільнят активної суб’єктної позиції; збагачення виховного процесу ціннісно – емоційним змістом через організацію різних видів творчої діяльності та спілкування; єдність зусиль педагогів і батьків, спрямованих на розвиток у старших дошкільників здатності до рефлексії, корекції результатів своєї діяльності та поведінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2991 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІщенкоЛ.В._стаття УДПУ.pdf | 402,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.