Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ « ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК » В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ
Authors: Валюк, Вікторія Федорівна
Keywords: поняття "генетичний зв’язок"
органічні сполуки
хімічний експеримент
структурно-логічні взаємозв'язки
Issue Date: 2014
Publisher: Імідж сучасного педагога
Citation: Імідж сучасного педагога. – 2014. - № 6 (145) – с. 39–43.
Abstract: Розглянуто проблему формування поняття "генетичний зв’язок" на основі систематичного використання різних видів хімічного експерименту як засобу наочності, ілюстрації структурно-логічних взаємозв'язків між класами органічних сполук в учнів старших класів. Зазначено, що поняття «генетичний зв'язок» вважається засвоєним, якщо в учнів: систематизовані знання про найважливіші класи органічних сполук, їх класифікацію, розкритий між ними взаємозв'язок; вироблені вміння класифікувати речовини, встановлювати між ними генетичні зв'язки; сформовані вміння застосовувати теоретичний матеріал при вирішенні відповідних завдань, виконанні вправ, проведенні експериментальних робіт.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valyuk Poltava 2014.pdf393,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.