Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045
Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ « ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК » В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ |
Authors: | Валюк, Вікторія Федорівна |
Keywords: | поняття "генетичний зв’язок" органічні сполуки хімічний експеримент структурно-логічні взаємозв'язки |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Імідж сучасного педагога |
Citation: | Імідж сучасного педагога. – 2014. - № 6 (145) – с. 39–43. |
Abstract: | Розглянуто проблему формування поняття "генетичний зв’язок" на основі систематичного використання різних видів хімічного експерименту як засобу наочності, ілюстрації структурно-логічних взаємозв'язків між класами органічних сполук в учнів старших класів. Зазначено, що поняття «генетичний зв'язок» вважається засвоєним, якщо в учнів: систематизовані знання про найважливіші класи органічних сполук, їх класифікацію, розкритий між ними взаємозв'язок; вироблені вміння класифікувати речовини, встановлювати між ними генетичні зв'язки; сформовані вміння застосовувати теоретичний матеріал при вирішенні відповідних завдань, виконанні вправ, проведенні експериментальних робіт. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valyuk Poltava 2014.pdf | 393,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.