Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ « ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК » В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: поняття "генетичний зв’язок"
органічні сполуки
хімічний експеримент
структурно-логічні взаємозв'язки
Дата публікації: 2014
Видавництво: Імідж сучасного педагога
Бібліографічний опис: Імідж сучасного педагога. – 2014. - № 6 (145) – с. 39–43.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему формування поняття "генетичний зв’язок" на основі систематичного використання різних видів хімічного експерименту як засобу наочності, ілюстрації структурно-логічних взаємозв'язків між класами органічних сполук в учнів старших класів. Зазначено, що поняття «генетичний зв'язок» вважається засвоєним, якщо в учнів: систематизовані знання про найважливіші класи органічних сполук, їх класифікацію, розкритий між ними взаємозв'язок; вироблені вміння класифікувати речовини, встановлювати між ними генетичні зв'язки; сформовані вміння застосовувати теоретичний матеріал при вирішенні відповідних завдань, виконанні вправ, проведенні експериментальних робіт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valyuk Poltava 2014.pdf393,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.