Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3055
Назва: Психологічний тренінг як засіб корекції мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями
Автори: Голуб, Надія Петрівна
Ключові слова: тренінг, мовленнєві порушення, корекційна робота, ігрові методи, діти дошкільного віку, засоби логопедії
Дата публікації: 2014
Серія/номер: УДК 376.36+159.98;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості використання ігрових методів у тренінгу дітей дошкільного віку прим мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється логопедичним методам, які включають рольові, дидактичні та імітаційні ігри.Аналізується використання інноваційних засобів логопедії - музикотерапії, , танцювальної терапії, ігротерапії - при виправленні мовленнєвих порушень під час проведення тренінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3055
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattja_Golub_N_P.pdf283,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.