Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.date.accessioned2015-03-15T17:16:31Z-
dc.date.available2015-03-15T17:16:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3055-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості використання ігрових методів у тренінгу дітей дошкільного віку прим мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється логопедичним методам, які включають рольові, дидактичні та імітаційні ігри.Аналізується використання інноваційних засобів логопедії - музикотерапії, , танцювальної терапії, ігротерапії - при виправленні мовленнєвих порушень під час проведення тренінгу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376.36+159.98;-
dc.subjectтренінг, мовленнєві порушення, корекційна робота, ігрові методи, діти дошкільного віку, засоби логопедіїuk
dc.titleПсихологічний тренінг як засіб корекції мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннямиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattja_Golub_N_P.pdf283,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.