Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3055
Назва: | Психологічний тренінг як засіб корекції мовлення у дітей з мовленнєвими порушеннями |
Автори: | Голуб, Надія Петрівна |
Ключові слова: | тренінг, мовленнєві порушення, корекційна робота, ігрові методи, діти дошкільного віку, засоби логопедії |
Дата публікації: | 2014 |
Серія/номер: | УДК 376.36+159.98; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості використання ігрових методів у тренінгу дітей дошкільного віку прим мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється логопедичним методам, які включають рольові, дидактичні та імітаційні ігри.Аналізується використання інноваційних засобів логопедії - музикотерапії, , танцювальної терапії, ігротерапії - при виправленні мовленнєвих порушень під час проведення тренінгу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3055 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stattja_Golub_N_P.pdf | 283,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.