Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2015-03-25T17:11:39Z-
dc.date.available2015-03-25T17:11:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.011.31-
dc.subjectальтернативна педагогікаuk
dc.subjectпедагогіка пригнобленихuk
dc.subjectантипедагогікаuk
dc.subjectкритична педагогікаuk
dc.subjectГештальтпедагогікаuk
dc.subjectемансипаційна педагогікаuk
dc.subjectтрансгресивна педагогікаuk
dc.titleАльтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1. Альтернативні ролі вчителя.pdf589,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.