Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заболотна, Оксана Адольфівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T17:11:39Z | - |
dc.date.available | 2015-03-25T17:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | ORCID ID 0000-0003-4901-1053 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.011.31 | - |
dc.subject | альтернативна педагогіка | uk |
dc.subject | педагогіка пригноблених | uk |
dc.subject | антипедагогіка | uk |
dc.subject | критична педагогіка | uk |
dc.subject | Гештальтпедагогіка | uk |
dc.subject | емансипаційна педагогіка | uk |
dc.subject | трансгресивна педагогіка | uk |
dc.title | Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1. Альтернативні ролі вчителя.pdf | 589,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.