Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Title: Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу
Authors: Заболотна, Оксана Адольфівна
Keywords: альтернативна педагогіка
педагогіка пригноблених
антипедагогіка
критична педагогіка
Гештальтпедагогіка
емансипаційна педагогіка
трансгресивна педагогіка
Issue Date: 2015
Series/Report no.: УДК 37.011.31
Abstract: Статтю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Альтернативні ролі вчителя.pdf589,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.