Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Title: | Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу |
Authors: | Заболотна, Оксана Адольфівна |
Keywords: | альтернативна педагогіка педагогіка пригноблених антипедагогіка критична педагогіка Гештальтпедагогіка емансипаційна педагогіка трансгресивна педагогіка |
Issue Date: | 2015 |
Series/Report no.: | УДК 37.011.31 |
Abstract: | Статтю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці). |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1. Альтернативні ролі вчителя.pdf | 589,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.