Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3130
Назва: | Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії |
Автори: | Процько, Євгенія Сергіївна |
Ключові слова: | професійна підготовка вчителів професійна педагогічна освіта фламандськомовна спільнота навчальний курс університетський коледж |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Процько, Є. Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії / Євгенія Процько // Порівняльно- педагогічні студії. - 2015. - №1 (23). - С. 34-38 |
Серія/номер: | УДК 371.134(493) |
Короткий огляд (реферат): | Мета сучасних євроінтеграційних процесів - створення інтелектуального та полікультурного суспільства за допомогою стандартизованої демократичної системи професійної освіти. У статті проаналізовано систему професійної педагогічної освіти Бельгії, оскільки ця країна може стати прикладом в організації та реформуванні педагогічної підготовки вчителів на європейському просторі. Автор також визначає особливості професійної підготовки фахівців освіти, які ставлять країну на високий рівень організації освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3130 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Процько.pdf | 234,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.