Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3174
Назва: Динаміка готовності викладачів до тьюторської діяльності у ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитації
Автори: Муковіз, Олексій Павлович
Ключові слова: тьюторська діяльність
дистанційне навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТОВ «Щедра садиба плюс»
Бібліографічний опис: Педагогіка та психологія: збірник наукових праць. – Х.: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2015. – Вип. 49. – С. 220 – 233.
Серія/номер: УДК 371.134+372+004
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано динаміку готовності викладачів до тьюторської діяльності у ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитації. Описано педагогічний експеримент, який проходив на факультеті початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в процесі якого запроваджено відповідну технологію та експериментально перевірено її ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3174
ISSN: 2312-2471
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 3711-.pdf310,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.