Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3193
Назва: Педагогіка позитивізму Герберта Спенсера
Автори: Старовойтова, Олена Володимирівна
Ключові слова: Герберт Спенсер
позитивізм
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 37(410.1)(092)
Короткий огляд (реферат): Розвиток науки в XIX ст., усвідомлення її значущості для промисловості та суспільного добробуту зумовили виникнення позитивізму — філософської течії, головним предметом якої стало наукове знання, тобто «позитивне» знання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3193
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedahohika_pozytyvizmu_spensera.pdf212,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.