Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3206
Назва: АНАЛІЗ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: шкільний підручник з англійської мови
аналіз підручників
індивідуальне науково-дослідне завдання
принципи
критерії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Черкаси
Бібліографічний опис: Аналіз шкільних підручників з англійської мови / Т. В. Капелюшна // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки – Черкаси, 2015. – № 4 (337). – С. 16–20.
Серія/номер: УДК 371.671:811.111(07)
Короткий огляд (реферат): У статті здійснена спроба розглянути алгоритм аналізу шкільного підручника з англійської мови для подальшого застосування навичок аналізу на практиці під час виконання студентами індивідуального науково-дослідного завдання, а також при виборі підручника для роботи в школі, враховуючи його недоліки та переваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3206
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капелюшна стаття 5.pdf419,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.