Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3233
Назва: Місце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англії
Автори: Бевз, Олена Павлівна
Ключові слова: практична підготовка
майбутній вчитель іноземної мови
педагогічна практика
методична підготовка
види практик,
проект “Шкільний учитель нового покоління”
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Бевз О. П. Місце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англії (Матеріал зібрано завдяки участі у проекті «Шкільний учитель нового покоління») / О. П. Бевз // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – № 1 (23). – С. 110–116.
Серія/номер: УДК [371.134:811.111](477+410.1)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов та визначено можливі шляхи здобуття вчительської професії в Україні та Англії. Виокремлено види педагогічних практик у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в обох країнах. Визначено нормативно-правову базу та виділено основні спільні та відмінні риси в організації та проведення педагогічних практик майбутніх учителів іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3233
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mistse_rol_ped_praktyky.pdf247,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.