Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3299
Title: | Теоретично-методичні засади підготовки студентів-філологів до українознавчої експедиційної роботи |
Authors: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Keywords: | підготовка студентів-філологів українознавча експедиційна робота педагогічна модель підготовки майбутнього вчителя етнокультурна компетенція майбутніх учителів дослідницька технологія пошуково-дослідницька діяльність учнів культуромовна особистість духовно багата особистість народні традиції та звичаї українців українська культурна спадщина |
Issue Date: | 30-May-2015 |
Publisher: | ФОП О.М.Лукашевіч |
Citation: | Гончарук В. А. Теоретично-методичні засади підготовки студентів-філологів до українознавчої експедиційної роботи // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» : Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – Вип. 4. – С. 90–94. |
Abstract: | Важливим завданням освіти є зростання рівня ефективності форм організації навчально-виховного процесу, орієнтованих на проведення пошуково-дослідницької діяльності учнівської молоді. Чільне місце серед них посідає українознавча експедиційна робота, під час якої створюються сприятливі умови для розвитку пошуково-дослідницьких здібностей учнів.Педагогічні виші повинні здійснювати підготовку майбутніх учителів, які будуть організовувати і проводити українознавчу експедиційну роботу з учнями. Також їхнім завданням є виховання духовно багатої, культуромовної особистості студентської молоді, формування етно-, соціокультурної, методичної компетенції у майбутніх учителів-філологів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3299 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teorety`chno-metody`chni zasady` pidgotovky` studentiv-filologiv do ukrayinoznavchoyi ekspedy`cijnoyi roboty`.pdf | 304,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.