Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3300
Назва: Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: професійний розвиток викладача
процес самореалізації особистості
творча особистість учня
творчо активний учитель
творчий потенціал учителя
оптимізація творчого потенціалу
методи професійного самовиховання
способи розвитку творчої активності
професійні вміння
національна ідентичність
Дата публікації: 26-бер-2015
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–27 березня 2015 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 57–58.
Короткий огляд (реферат): Професійний розвиток викладача є важливою складовою особистісного розвитку й ґрунтується на системі культурологічних, психолого-педагогічних способів діяльності, за допомогою яких творчо осмислюються й розв’язуються як освітні проблеми, так і завдання власної життєдіяльності. Учитель виступає визначальною постаттю у навчально-виховному процесі сучасних загальноосвітніх навчальних закладів. Від ефективності його діяльності залежить у майбутньому рівень освіченості, вихованості, творчості молодих представників Української нації. Виховати творчу особистість учня і спрямувати її на постійне самовдосконалення зможе тільки національно свідомий і творчо активний учитель.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3300
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.