Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3300
Title: Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця
Authors: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Keywords: професійний розвиток викладача
процес самореалізації особистості
творча особистість учня
творчо активний учитель
творчий потенціал учителя
оптимізація творчого потенціалу
методи професійного самовиховання
способи розвитку творчої активності
професійні вміння
національна ідентичність
Issue Date: 26-Mar-2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Гончарук В. А. Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–27 березня 2015 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 57–58.
Abstract: Професійний розвиток викладача є важливою складовою особистісного розвитку й ґрунтується на системі культурологічних, психолого-педагогічних способів діяльності, за допомогою яких творчо осмислюються й розв’язуються як освітні проблеми, так і завдання власної життєдіяльності. Учитель виступає визначальною постаттю у навчально-виховному процесі сучасних загальноосвітніх навчальних закладів. Від ефективності його діяльності залежить у майбутньому рівень освіченості, вихованості, творчості молодих представників Української нації. Виховати творчу особистість учня і спрямувати її на постійне самовдосконалення зможе тільки національно свідомий і творчо активний учитель.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3300
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.