Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3309
Назва: Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: учитель-філолог та українознавець
процес самореалізації
творчий потенціал особистості
підготовка майбутнього вчителя
професійна діяльність
творча особистість
інноваційні технології
шляхи оптимізації
творчі уміння та навички
українознавча робота
Дата публікації: 30-бер-2015
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця / В. А. Гончарук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 3 (47). – С. 328–334.
Серія/номер: УДК;371.134:81.161.2(07)
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано інноваційну технологію професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога та українознавця. Наголошено, що основу вищеозначеної технології становить розвиток творчого потенціалу вчителя. Від рівня ефективності самореалізації творчого потенціалу вчителя залежить у майбутньому рівень освіченості, вихованості, творчості учнів. Визначено педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів-філологів до професійної діяльності. У результаті проведеної експериментальної перевірки встановлено, що ефективність професійної підготовки майбутніх учителів-філологів істотно зростає за умови розвитку в студентів творчих умінь і навичок проведення українознавчої роботи в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3309
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.