Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3309
Title: | Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця |
Authors: | Гончарук, Валентина Анатоліївна |
Keywords: | учитель-філолог та українознавець процес самореалізації творчий потенціал особистості підготовка майбутнього вчителя професійна діяльність творча особистість інноваційні технології шляхи оптимізації творчі уміння та навички українознавча робота |
Issue Date: | 30-Mar-2015 |
Citation: | Гончарук В. А. Оптимізація процесу самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця / В. А. Гончарук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 3 (47). – С. 328–334. |
Series/Report no.: | УДК;371.134:81.161.2(07) |
Abstract: | У статті охарактеризовано інноваційну технологію професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога та українознавця. Наголошено, що основу вищеозначеної технології становить розвиток творчого потенціалу вчителя. Від рівня ефективності самореалізації творчого потенціалу вчителя залежить у майбутньому рівень освіченості, вихованості, творчості учнів. Визначено педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів-філологів до професійної діяльності. У результаті проведеної експериментальної перевірки встановлено, що ефективність професійної підготовки майбутніх учителів-філологів істотно зростає за умови розвитку в студентів творчих умінь і навичок проведення українознавчої роботи в школі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3309 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Opty`mizaciya procesu samorealizaciyi tvorchogo potencialu osoby`stosti majbutn`ogo vchy`telya-filologa ta ukrayinoznavcya 1.pdf | 396,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.