Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3375
Назва: Поняття «героїчна особистість» у літературознавчій думці та освітній політиці доби тоталітаризму
Автори: Йовенко, Лариса Іванівна
Ключові слова: патріотичні почуття
героїзм
героїчна особистість
літературознавство
освіта
історія літературної освіти
громадянські почуття
історія осіти
патріотизм
радянська література
Дата публікації: 22-лис-2015
Видавництво: SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION
Бібліографічний опис: Йовенко Л. І. Поняття «героїчна особистість» у літературознавстві та освітній політиці доби тоталітаризму. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2015. Is. 38. Р. 28–32.
Короткий огляд (реферат): В статті робиться спроба з’ясувати зміст поняття «героїчна особистість» у літературознавстві, а також в державній освітній політиці 1930 – 1950-х рр. ХХ ст. Констатується, що марксистсько-ленінська методологія вбачала героїчне не тільки в проявах мужності, відваги, а й у відповідності суб’єктивних намірів, думок та вчинків людини ідейним й моральним основам суспільства. Встановлюється, що в центрі уваги освітньої політики було апелювання до патріотичних почуттів народів Радянського Союзу, що невід’ємно пов’язувалося з героїзмом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3375
ISSN: 2308-5258
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poniattia_«heroichna_osobystist»_u_literaturnavchii_dumtsi_ta_osvitnii.pdf287,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.