Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3375
Назва: | Поняття «героїчна особистість» у літературознавчій думці та освітній політиці доби тоталітаризму |
Автори: | Йовенко, Лариса Іванівна |
Ключові слова: | патріотичні почуття героїзм героїчна особистість літературознавство освіта історія літературної освіти громадянські почуття історія осіти патріотизм радянська література |
Дата публікації: | 22-лис-2015 |
Видавництво: | SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION |
Бібліографічний опис: | Йовенко Л. І. Поняття «героїчна особистість» у літературознавстві та освітній політиці доби тоталітаризму. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2015. Is. 38. Р. 28–32. |
Короткий огляд (реферат): | В статті робиться спроба з’ясувати зміст поняття «героїчна особистість» у літературознавстві, а також в державній освітній політиці 1930 – 1950-х рр. ХХ ст. Констатується, що марксистсько-ленінська методологія вбачала героїчне не тільки в проявах мужності, відваги, а й у відповідності суб’єктивних намірів, думок та вчинків людини ідейним й моральним основам суспільства. Встановлюється, що в центрі уваги освітньої політики було апелювання до патріотичних почуттів народів Радянського Союзу, що невід’ємно пов’язувалося з героїзмом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3375 |
ISSN: | 2308-5258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poniattia_«heroichna_osobystist»_u_literaturnavchii_dumtsi_ta_osvitnii.pdf | 287,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.