Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабаш, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T09:46:11Z-
dc.date.available2015-11-06T09:46:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБарабаш, І. В. Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів / І. В. Барабаш // Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали III Міжнародної науково-практичної конф. , 24 квітня 2015 р. – К.: НТУУ «КПІ», 2015. – С. 7–9.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3385-
dc.description.abstractCучасна вища школа зорієнтована на якісну підготовку фахівця, який відповідає змінам, що відбуваються на ринку праці. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно компетентних педагогів, формування яких відбувається протягом усього навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі і, насамперед, у процесі педагогічної практики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: НТУУ "КПІ"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371. 134+811.161.2(07)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпідготовку фахівця-
dc.subjectпедагогічна практика-
dc.subjectпрофесійна компетентність-
dc.subjectкваліфікований фахівець-
dc.subjectринок праці-
dc.subjectнавчально-виховний процес-
dc.subjectвищий навчальний заклад-
dc.subjectрозвивальна мета-
dc.subjectпрофесійні знання-
dc.titleПедагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichna praktyka yak forma profesiynoho navchannya maybutnikh uchyteliv-filolohiv.pdf259,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.