Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3439
Назва: Лінгводидактичне проектування як стратегічна платформа сучасного уроку рідної мови
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: педагогічне проектування
сучасний урок української мови
конструювання
власне проектування
моделювання
моделювання
лінгводидактичне проектування
Дата публікації: 2014
Видавництво: British Journal of Science, Education and Culture
Бібліографічний опис: Кучеренко І. Лінгводидактичне проектування як стратегічна платформа сучасного уроку рідної мови / І. Кучеренко // British Journal of Science, Education and Culture. – 2014. - No. 1. (5) (January–June). – Vol. V. «London University Press». – London, 2014. – Р. 197–201.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті розглянуто теоретико-методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі. Визначено специфіку педагогічного проектування, що впливає на результативність уроку і пов’язане із реалізацією педагогічних технологій. Охарактеризовано поняття «лінгводидактичне проектування», під яким розуміємо методичний елемент професійної діяльності вчителя, цілісну систему дій педагога, спрямованих на визначення педагогічних умов, що забезпечують розробку ефективної технології сучасного уроку та реалізацію педагогічного проекту з метою розвитку комунікативної компетентності учнів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3439
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucherenko Pedagogical designing.pdf279,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.