Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-10T11:54:40Z-
dc.date.available2015-11-10T11:54:40Z-
dc.date.issued2014-09-14-
dc.identifier.citationРозвиток української навчальної термінологічно лексики у процесі розбудови національної системи освіти кінця ХІХ – поч. 1930 р.р. ХХ ст.: монографія / Авраменко Валентина Іванівна – Умань: ПП Жовтий О.О., 2014. – 162 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3502-
dc.description.abstractУ монографії науково проаналізовано ґенезу навчальної термінологічної лексики у процесі розбудови національної системи освіти кінця ХІХ – поч. 1930 р.р. ХХ ст., розкрито провідні етапи та виявлено основні тенденції розвитку навчальної термінологічної лексики в освітньому процесі зазначеного періоду. Висвітлено особливості становлення української термінолексики предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів. У роботі визначено роль і значення єдиної уніфікованої термінології у прогресивному поступі національної освіти, зроблено висновки про можливість використання набутого досвіду в практиці вітчизняної школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;811. 161. 2'37+37 (477)-
dc.relation.ispartofseriesББК;81. 411. 1 – 34+74. 03-
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectмоваuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectлексикаuk
dc.subjectтермінuk
dc.subjectтермінотворенняuk
dc.subjectлексиконuk
dc.titleРозвиток української навчальної термінологічно лексики у процесі розбудови національної системи освіти кінця ХІХ – поч. 1930 р.р.uk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.