Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-14T19:44:24Z-
dc.date.available2015-11-14T19:44:24Z-
dc.date.issued2015-07-26-
dc.identifier.citationБілошкурська Н. В. Діагностика ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства / Н. В. Білошкурська // Актуальные научные исследования в современном мире : материалы IІІ Междунар. научн.-практ. инт.-конф., 25-26 июля 2015 г., Переяслав-Хмельницкий : [сб. науч. тр.]. – Переяслав-Хмельницкий, 2015. – Вып. 3, ч. 1. – C. 22–25.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3637-
dc.description.abstractАвтором розроблено інтегрований методичний підхід діагностики ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФЛП «Озеров Г.В.»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138:65.01-
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectметодичний підхідuk
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectрішенняuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.titleДіагностика ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diagnost_marketyng.pdf801,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.