Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3701
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лаухіна, Інна Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T17:35:16Z | - |
dc.date.available | 2015-11-17T17:35:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3701 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про можливості запровадження в зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії. Розглянуто проблему поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження регілієзнавчих знань, які є найоптимальнішими при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої (коледжі та ліцеї) Франції, наголошено на обмеженому характері знань про релігії у французьких школах і на недостатньому теоретичному підгрунті дослідження релігійних факторів та явищ. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44) | - |
dc.subject | блоки знань про релігію | uk |
dc.subject | релігієзнавчий компеонент | uk |
dc.subject | зміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл | uk |
dc.subject | основні методичні підходи до реалізації знань про релігії | uk |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАГАЛЬНОСЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ФРАНЦІЇ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FEAT_THE_ INTRODUCTION.pdf | 402,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.