Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3701
Title: ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАГАЛЬНОСЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ФРАНЦІЇ
Authors: Лаухіна, Інна Станіславівна
Keywords: блоки знань про релігію
релігієзнавчий компеонент
зміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкіл
основні методичні підходи до реалізації знань про релігії
Issue Date: 2015
Series/Report no.: УДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44)
Abstract: У статті йдеться про можливості запровадження в зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії. Розглянуто проблему поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження регілієзнавчих знань, які є найоптимальнішими при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої (коледжі та ліцеї) Франції, наголошено на обмеженому характері знань про релігії у французьких школах і на недостатньому теоретичному підгрунті дослідження релігійних факторів та явищ.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3701
ISSN: 1992-5786
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FEAT_THE_ INTRODUCTION.pdf402,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.