Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3702
Назва: ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У СУЧАСНИХ ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ
Автори: Лаухіна, Інна Станіславівна
Ключові слова: загальні методичні підходи
освітній аспект релігійних знань та їх виховний потенціал
специфіка методичного супроводу запровадження релігієзнавчого компонента
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44)
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про загальні методичні підходи до запровадження релігієзнавчого компонента знань змісту загальної середньої освіти Франції. Представлено огляд загальних методичних підходів щодо освітнього аспекту релігійних знань та їх виховний потенціал. Проаналізовано освітні програми з філологічних, суспільствознавчих, природно-математичних та естетичних дисциплін для французьких колежів і ліцеїв Зроблено висновок про те, що при викладанні знань про релігію вчитель може поєднувати методики окремого предмета та метапідходи, які охоплюють усі навчальні дисципліни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3702
ISSN: 2306-5532
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gen_methodol_ approaches.pdf270,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.