Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2015-11-22T20:38:16Z-
dc.date.available2015-11-22T20:38:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3805-
dc.description.abstractПроцеси реформування вищої освіти і багатовимірний характер наукового знання в сучасному світі актуалізують потреби систематизації та впорядкування навчального матеріалу. Сучасна парадигма розвитку вищої школи трактує отримання освіти не тільки як оволодіння сумою знань, умінь і навичок, а й як формування здатності/готовності їх застосування в конкретній життєвій і професійній ситуації. Разом з тим, найважливішою методологічною задачею, як і раніше, залишається виявлення основного змістовного ядра досліджуваної дисципліни, а основним методичним завданням - формування у студентів базового рівня знань, умінь і навичок, а також загальнокультурних компетенцій майбутнього фахівця.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтезаурусuk
dc.subjectТПНПДuk
dc.subjectТермінологічний словникuk
dc.titleДО ПИТАННЯ ПРО РОЗРОБКУ НАВЧАЛЬНОГО ТЕЗАУРУСА З ДИСЦИПЛІНИ ТПНПДuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proekt_Tezaurus.pdf156,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.