Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3950
Назва: Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій навчання на уроках українського народознавства
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя
аудиторні заняття
інтерактивні технології навчання
педагогічна практика в школі
уроки українського народознавства
нововведення
інноваційний тип мислення
теоретико-методичні основи підготовки вчителя
класифікація інтерактивних технологій
сутність інтерактивних технологій
Дата публікації: 19-лис-2015
Видавництво: Гнозис
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій навчання на уроках українського народознавства / В.А. Гончарук // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 1 до Вип. 36, Том ІV (64) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К. : Гнозис, 2015. – С. 150–157.
Серія/номер: УДК;378.12(07)
Короткий огляд (реферат): В умовах входження України до європейського освітнього простору вища освіта повинна забезпечувати якісну підготовку спеціаліста з інноваційним типом мислення, високою культурою, вмінням швидко адаптуватися до нововведень. В статті розкриваються теоретико-методичні основи підготовки майбутнього учителя до застосування інтерактивних технологій навчання на уроках українського народознавства. Спочатку під час аудиторних занять у педагогічному університеті студенти ознайомлюються з сутністю та класифікацією інтерактивних технологій навчання, а потім вчаться застосовувати їх під час педагогічної практики в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3950
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.