Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарачук, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-18T18:35:57Z | - |
dc.date.available | 2013-10-18T18:35:57Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-18 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401 | - |
dc.description | В статті охарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Сформульовано сутність та структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами, виокремлено критерії та компоненти готовності: мотиваційно-ціннісний, когнітивний та операційно-діяльнісний. Розроблено рівні зазначеної готовності: високий, середній, початковий тощо. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | рівні готовності | uk |
dc.subject | готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності | uk |
dc.subject | робота з математично здібними молодшими школярами | uk |
dc.title | КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kruter_rivni_gotovnosti.pdf | 245,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.