Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарачук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-10-18T18:35:57Z-
dc.date.available2013-10-18T18:35:57Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401-
dc.descriptionВ статті охарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Сформульовано сутність та структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами, виокремлено критерії та компоненти готовності: мотиваційно-ціннісний, когнітивний та операційно-діяльнісний. Розроблено рівні зазначеної готовності: високий, середній, початковий тощо.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectрівні готовностіuk
dc.subjectготовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльностіuk
dc.subjectробота з математично здібними молодшими школярамиuk
dc.titleКОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kruter_rivni_gotovnosti.pdf245,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.