Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401
Title: | КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ |
Authors: | Гарачук, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | рівні готовності готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності робота з математично здібними молодшими школярами |
Issue Date: | 18-Oct-2013 |
Description: | В статті охарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Сформульовано сутність та структуру готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами, виокремлено критерії та компоненти готовності: мотиваційно-ціннісний, когнітивний та операційно-діяльнісний. Розроблено рівні зазначеної готовності: високий, середній, початковий тощо. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/401 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kruter_rivni_gotovnosti.pdf | 245,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.