Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078
Назва: Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки
Автори: Ткачук, Лариса Василівна
Ключові слова: ґенеза, педагогічне стимулювання, вітчизняна філософсько-педагогічна думка, гумання педагогіка, освітя парадигма, ситуація успіху,педагогіка підтримки, авторитарна педагогіка, педагогічна теорія, педагогіка успіху
Дата публікації: 30-лис-2015
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В. Ґенеза теорії педагогічного стимулювання в філософсько-педагогічної думки / Л. В. Ткачук // Педагогічний альманах: В. В. Кузьменко(голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С.304-310
Серія/номер: УДК 37(477)(09)
Короткий огляд (реферат): У статті прослідковано ґенезу теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. У становленні теорії педагогічного стимулювання виділено два основних періоди – період панування авторитарної педагогіки і авторитарних стосунків в освітній системі (з найдавніших часів до 80 рр. ХХ століття) і період переходу до гуманної педагогіки – педагогіки підтримки (остання чверть ХХ століття – початок третього тисячоліття). Відзначається, що необхідним і важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GENEZA_ TEORII' _PEDAGOGIChNOGO BSTYMULJuVANNJa _V_ ISTORII' _VITChYZNJaNOI' _FILOSOFS''KO-PEDAGOGIChNOI' _DUMKY.pdf207,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.