Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078
Назва: | Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки |
Автори: | Ткачук, Лариса Василівна |
Ключові слова: | ґенеза, педагогічне стимулювання, вітчизняна філософсько-педагогічна думка, гумання педагогіка, освітя парадигма, ситуація успіху,педагогіка підтримки, авторитарна педагогіка, педагогічна теорія, педагогіка успіху |
Дата публікації: | 30-лис-2015 |
Бібліографічний опис: | Ткачук Л. В. Ґенеза теорії педагогічного стимулювання в філософсько-педагогічної думки / Л. В. Ткачук // Педагогічний альманах: В. В. Кузьменко(голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С.304-310 |
Серія/номер: | УДК 37(477)(09) |
Короткий огляд (реферат): | У статті прослідковано ґенезу теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. У становленні теорії педагогічного стимулювання виділено два основних періоди – період панування авторитарної педагогіки і авторитарних стосунків в освітній системі (з найдавніших часів до 80 рр. ХХ століття) і період переходу до гуманної педагогіки – педагогіки підтримки (остання чверть ХХ століття – початок третього тисячоліття). Відзначається, що необхідним і важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GENEZA_ TEORII' _PEDAGOGIChNOGO BSTYMULJuVANNJa _V_ ISTORII' _VITChYZNJaNOI' _FILOSOFS''KO-PEDAGOGIChNOI' _DUMKY.pdf | 207,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.