Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4187
Назва: ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА В УНІВЕРСИТЕТАХ: КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: дистанційна освіта
дистанційне навчання
інформаційно-комунікаційні технології
канадські університети
інновації в освіті
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: 3. Павлюк В.І. Дистанційна освіта в університетах: канадський досвід/ В.І. Павлюк // Науковий огляд. – Київ, 2015
Серія/номер: УДК: 378.1(71);
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості канадської системи дистанційної освіти, які виявлені за допомогою узагальнення та осмислення існуючих наукових підходів до визначення ключових понять проблеми. Обґрунтовано інноваційні підходи у дистанційній освіті та визначено механізми їх впровадження в канадських університетах з огляду на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання студентів. Підкреслено важливість інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні нової економіки. Підсумовано, що дистанційна освіта надає засоби підтримки професіонального розвитку освітян, забезпечує відповідність навчальних програм вимогам часу та сприяє логічній послідовності накопичення професійних знань, умінь та навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4187
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DY`STANCIJNA OSVITA V UNIVERSY`TETAX KANADS`KY`J DOSVID.pdf133,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.