Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2015-12-01T12:07:40Z-
dc.date.available2015-12-01T12:07:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУвага до вдосконалення методик оцінювання якості та результативності навчального процесу у школі посилюється також і сучасними інтеграційними процесами в Європі. Необхідність віднаходження консенсусу щодо концептуальних засад оцінювання успішності учнів визнається сьогодні багатьма зарубіжними фахівцями як одна з найважливіших і нагальних проблем.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4214-
dc.description.abstractЗапровадження сучасної системи оцінювання учнів у французькій школі мало на меті: - сприяти покращанню знань кожного учня; - виявляти прогалини в знаннях учнів на початку навчального року з метою їх усунення; - надавати індивідуальну допомогу учням, які її потребують, в процесі опануваннями програмними знаннями; - залучати державні та громадські структури до партнерської співпраці зі школою з метою покращання якості освітньої підготовки учнів; - демократизувати механізми контролю за якістю освітнього процесу в школах, залучаючи з цією метою громадськість до обговорення показників успішності учнів на загальнонаціональному та регіональному рівнях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 березня 2015 р., м. Сумиuk
dc.subjectдемократизація освіти, що полягає насамперед у наданні більшої свободи учням та їх батькам у виборі напрямів навчання і відповідно закладів освітиuk
dc.subjectурізноманітнення напрямів освітньої підготовки та державних навчальних закладів-
dc.subjectдецентралізація освіти-
dc.subjectнадання більших прав і можливостей місцевим органам влади в організації та контролюванні діяльності шкільних закладів-
dc.subjectінтенсивний розвиток недержавного та приватного сектора в освіті.-
dc.titleСпособи вирішення проблеми об’єктивності оцінки знань учнів у системі середньої освіти Франціїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytvynenko_tezyconf.pdf115,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.