Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4214
Title: Способи вирішення проблеми об’єктивності оцінки знань учнів у системі середньої освіти Франції
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: демократизація освіти, що полягає насамперед у наданні більшої свободи учням та їх батькам у виборі напрямів навчання і відповідно закладів освіти
урізноманітнення напрямів освітньої підготовки та державних навчальних закладів
децентралізація освіти
надання більших прав і можливостей місцевим органам влади в організації та контролюванні діяльності шкільних закладів
інтенсивний розвиток недержавного та приватного сектора в освіті.
Issue Date: 2015
Publisher: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 березня 2015 р., м. Суми
Citation: Увага до вдосконалення методик оцінювання якості та результативності навчального процесу у школі посилюється також і сучасними інтеграційними процесами в Європі. Необхідність віднаходження консенсусу щодо концептуальних засад оцінювання успішності учнів визнається сьогодні багатьма зарубіжними фахівцями як одна з найважливіших і нагальних проблем.
Abstract: Запровадження сучасної системи оцінювання учнів у французькій школі мало на меті: - сприяти покращанню знань кожного учня; - виявляти прогалини в знаннях учнів на початку навчального року з метою їх усунення; - надавати індивідуальну допомогу учням, які її потребують, в процесі опануваннями програмними знаннями; - залучати державні та громадські структури до партнерської співпраці зі школою з метою покращання якості освітньої підготовки учнів; - демократизувати механізми контролю за якістю освітнього процесу в школах, залучаючи з цією метою громадськість до обговорення показників успішності учнів на загальнонаціональному та регіональному рівнях.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4214
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynenko_tezyconf.pdf115,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.