Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4371
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капелюшна, Тетяна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-02T16:27:56Z | - |
dc.date.available | 2015-12-02T16:27:56Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Kapeliushna Tetiana. Approaches to Motivating English Language / Tetiana Kapeliushna // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 106-108. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4371 | - |
dc.description.abstract | In the field of foreign / second language (L2) learning, motivation has long been recognized as one of the key factors that determine L2 achievement and attainment. Actually, without sufficient motivation even the brightest learners are unlikely to persist long enough to attain any really useful language proficiency, whereas most learners with strong motivation can achieve L2 working knowledge, regardless of their language aptitude or any undesirable learning conditions | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Умань : ФОП Жовтий О. О | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | motivational strategies | uk |
dc.subject | school practice | uk |
dc.subject | foreign language | uk |
dc.subject | second language (L2) learning | uk |
dc.subject | pre-service English teachers | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | achievement | uk |
dc.subject | workshop | uk |
dc.subject | procedure | uk |
dc.title | Approaches to motivating English language | uk |
dc.title.alternative | Мотиваційні підходи до вивчення англійської мови | - |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kapeliushna_tezy.pdf | 172,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.