Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-12-02T16:27:56Z-
dc.date.available2015-12-02T16:27:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationKapeliushna Tetiana. Approaches to Motivating English Language / Tetiana Kapeliushna // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 106-108.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4371-
dc.description.abstractIn the field of foreign / second language (L2) learning, motivation has long been recognized as one of the key factors that determine L2 achievement and attainment. Actually, without sufficient motivation even the brightest learners are unlikely to persist long enough to attain any really useful language proficiency, whereas most learners with strong motivation can achieve L2 working knowledge, regardless of their language aptitude or any undesirable learning conditionsuk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. Оuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectmotivational strategiesuk
dc.subjectschool practiceuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectsecond language (L2) learninguk
dc.subjectpre-service English teachersuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectachievementuk
dc.subjectworkshopuk
dc.subjectprocedureuk
dc.titleApproaches to motivating English languageuk
dc.title.alternativeМотиваційні підходи до вивчення англійської мови-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kapeliushna_tezy.pdf172,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.