Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4371
Назва: Approaches to motivating English language
Інші назви: Мотиваційні підходи до вивчення англійської мови
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: motivation
motivational strategies
school practice
foreign language
second language (L2) learning
pre-service English teachers
students
achievement
workshop
procedure
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О
Бібліографічний опис: Kapeliushna Tetiana. Approaches to Motivating English Language / Tetiana Kapeliushna // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 106-108.
Короткий огляд (реферат): In the field of foreign / second language (L2) learning, motivation has long been recognized as one of the key factors that determine L2 achievement and attainment. Actually, without sufficient motivation even the brightest learners are unlikely to persist long enough to attain any really useful language proficiency, whereas most learners with strong motivation can achieve L2 working knowledge, regardless of their language aptitude or any undesirable learning conditions
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4371
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kapeliushna_tezy.pdf172,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.